mandag den 19. december 2011

Julegaver, julehjerter, hygge....


Denne weekend har jeg haft travlt - udover at bruge mange timer på at shoppe julegaver (heldigvis i hyggeligt selskab med min dejlige kæreste.....smiler), så har jeg syet julehjerter, der helst skulle afsted med posten i dag - nåede det heldigvis uden stress og jag. Håber de må pynte, der hvor de skal hænge hos den nye ejer:-)

Jeg har fået bestillinger på gavekort til mine maler-kurser, som også er sendt afsted i dag, så mon ikke det hele når frem før jul:-) Tror sidste dag for at sende med posten er i morgen den 20. december. Glæder mig meget til at afholde kurser i det nye år - og videregive nogle af mine male-teknikker til andre kreative sjæle:-) Bliver SÅ hyggeligt.

Har DU mon fået købt alle dine julegaver, fået sendt juleposten afsted til tiden og hvad du ellers skal gøre før jul??????

En fortsat dejlig mandag ønsker jeg dig.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine hjerter, de skal nok bringe glæde, hvor de kommer frem.
    Dejligt at der er ønsker til dine male-kurser.
    Jeg er næsten færdig med julegaverne, fik lavet lidt mere konfekt i weekenden og går på juleferie om 7 timer :o) - så det skal nok blive jul hos os.
    KH Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette, tak skal du ha':-)
    Ihhh hvor lyder det godt, at du nu har juleferie. Det nærmer sig også med hastige skridt. I dag har jeg min mellemste dreng hjemme med ondt i maven - gad vide om det er julespænding???? Han er sådan én, der VIRKELIG er spændt til højtider, så jeg håber, at det bare er det:-)))))
    Rigtig glædelig jul til dig og dine.
    Varme tanker fra Gitte

    SvarSlet
  3. Det er nogle skønne ting du laver! Spændende at læse at du underviser i at male, Gitte - og at du har fået en sød kæreste! Jeg har julehjerter af stof hængende, som minder lidt om dine. Mangler at købe en julegave til mit barnebarn Isabella :-)

    SvarSlet
  4. Kære Madame - ja det har været et spændende år, hvor jeg er begyndt at undervise lidt i at male -det er lige noget for mig. Super hyggeligt at være sammen med en masse skønne mennesker, der godt vil lære lidt mere om at få farver og andre materialer på lærred. Og så har jeg mødt en super dejlig mand, som jeg har det rigtig dejligt med:-) Jeg kan godt lide julehjerter i lidt rustikt stof - det minder lidt om jul i gamle dage, synes jeg:-) Håber at du finder en RIGTIG dejlig julegave til Isabella. Spændende hvad du finder på:-)
    Dejlig jul til jer.
    Juleknus fra Gitte

    SvarSlet