mandag den 19. marts 2012

Blomster i min have

Jeg har faktisk ikke så mange blomster i min have - selvom det er en ret stor grund. Men i år har jeg besluttet mig for, at jeg skal have bare LIDT FLERE blomster......må jo starte et sted, når man har en drøm. Og forleden fandt jeg disse knolde i den lokale ALDI. Jeg eeeeeeeelsker dahlia, og bare billedet på posen gør mig glad. Så nu må nattefrosten godt snart være slut, så mor-Gitte kan få gravet disse knolde ned.

Har du mange blomster i din have?

2 kommentarer:

  1. Dahlia og gladiolus er bare så smukke :-) Dem havde vi i min barndoms have, men dahlia-knolde skal graves op om vinteren, og det får jeg ikke gjort ;-)
    Ha' en dejlig forårsdag!

    SvarSlet
  2. Kære Madame - ja de er smukke - har også haft dem for en del år siden, men glemte en vinter at grave dem op. Ups. Det håber jeg så på at få gjort denne gang, for det er jo egentlig en billig måde at få blomster på:-)

    SvarSlet