onsdag den 21. marts 2012

Inspirerende male-dag




I går var jeg hos kunstner Susanne Isabella Frederiksen i Næstved og male i hendes galleri. Vi mødes ind imellem og maler sammen, og det er så dejligt at dele kreative tanker med et andet kreativt menneske. Wauuuuu hvor følte jeg mig LYKKELIG. Og snakken går også om andre emner, og så skal vi lige afprøve en teknik, se hinandens materialer og mærkelige påfund:-) Og så alene det at arbejde midt i en andens galleri, hvor der hænger alverdens skønne malerier på væggende. Sikke en følelse.

Vi kan alle lære noget nyt, og jeg tror, det er rigtig godt at stå sammen som kunstnere eller anden kreativ lyst, bruge hinanden som kolleger. Man stjæler jo ikke hinandens idéer, for ingen vil nogensinde lave noget helt magen til. Og det er det, der er så dejligt ved kunsten - at det man skaber er helt unikt og vil ikke blive skabt magen til af nogen anden.

Du kan se flere af Susannes malerier på http://www.galleri-sif.dk/ eller på http://www.enjoy-art.dk/.

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud
    -Undskyld jeg blev lidt grøn i hovdet over det over skønne værksted , vil ønske jeg sådan et ;)
    Og sikke nogle gode malerier der kommer ud der fra .
    Mette

    SvarSlet
  2. Ja, det er et dejligt værksted - meget lyst.
    Har du ikke et sted, hvor du kan være kreativ? Mindre kan jo også gøre det:-) Jeg har ikke det samme skønne lys i mit værksted, men jeg nyder det alligevel:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ÅÅhh nej jeg står i vores stue;)
      Tak for din søde hilsen på min blog.
      Mette

      Slet
  3. Ok, men et kreativt hjørne kan også være ok:-) Bare man må have det liggende. Hvor bor du? Du skal være velkommen forbi Præstø og mit kreative værksted:-)

    SvarSlet
  4. Du og Susanne ser ud til i har hygget jer,skønt lyst værksted,wau ,,,,

    SvarSlet