tirsdag den 27. marts 2012

Yndlingskoppen

I sommers stod jeg på marked med mine malerier og andre kreativiteter her i Præstø - ved siden af min stand stod Birgitte Tvermoes, også fra Præstø, og hun laver keramik på sin HELT egen unikke måde - det er lidt skævt og intet er ens, og det faldt jeg sådan for. Købte et krus af hende, som egentlig skulle have været et tandkrus, men jeg bliver så glad af at se på det, at jeg bruger det hver dag til min MORGENKAFFE, som jeg sætter meget stor pris på. Tror ikke en gang at Birgitte har en hjemmeside - men en dag skal jeg forbi, der hvor hun bor og kigge lidt mere på hendes ting:-) Hun inspirerer mig meget.

4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn kop - jeg kan godt fostå, den blev opgraderet til morgenkaffekoppen! Gid der ikke var så langt til Præstø ... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt ærgerligt med afstanden:-(

      Slet
  2. Jeg er tossetpjattet med Krus...... også det der ;)
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja krus er bare ikke til at blive træt af.....og hende her Birgitte har masser af forskellige, lidt skæve krus i skønne farver og mønstre. Og så er det håndgjort - det betyder også noget:-)

      Slet