onsdag den 4. april 2012

Dejlig weekend på messe


Havde en skøn weekend med Artmakery-kunstgruppen på messen i Roskilde - dog blev vi enige om, at den slags kunst ikke rigtig hører til på den messe. I hvert fald ikke som messen tager sig ud nu, men det kan jo ændres, hvis der kommer nogle nye ansigter ind i "bestyrelsen". Vi må se.
Vi hyggede os, fik snakket med nogle dejlige mennesker, og der var også plads til grine-ture og til at gå lidt rundt på egen hånd og kigge på alle de andre stande.

Personligt havnede jeg i et hjørne af kunsthallen et par gange - blev VIRKELIG FORELSKET i en stand med tøj fra designeren Sine Strøm - hendes tøj er EVENTYRLIGT og har smukke farver og snit. Se lige en gang............WAUUUUU..........

  

2 kommentarer:

  1. Ej hvor det lyder som en skøn messe
    Og du har fuldstændig ret Sine strøm laver SÅ flot noget tøj .
    Rigtig god påske
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, at du også kan lide Sine Strøms tøj. Jeg var helt fortryllet, og de andre jeg stod med på messen, grinede sådan af mig, fordi jeg ligesom var i en helt anden verden:-) Smiler....
      Rigtig god påske til dig også:-)

      Slet