onsdag den 4. april 2012

Det er i dag et vejr et solskinsvejr




Titlen på Kim Larsens gamle sang sidder i mit hoved........ville godt lægge sangen på her, men ved ikke helt, hvordan man gør. Men mon ikke de fleste kender den og allerede sidder og synger med? Smiler.....

Jeg vågnede tidligt til morgen - ro i huset fordi børnene ikke er her - lå længe og kiggede ud af mit soveværelsesvindue - blå himmel og en masse glade fugle, der fløjtede. Det var en helt fantastisk følelse, og jeg var nødt til at stå op og få noget ud af denne dejlige dag.

Har en masse ting, jeg kan gå i gang med - men i dag vil jeg prioritere at gøre mit galleri fint, så det kan holde åbent på lørdag. Og agurkeplanterne er blevet høje, og skal hver og én plantes over i en større potte, så de kan gro bedre og blive sunde og stærke. Tomatplanterne er også vokset en del, men de kan vente lidt endnu med at blive skilt ad.

Jeg har fået købt flere knolde til min have - så jeg kan få MANGE dejlige farver og sorter at kigge på denne sommer. Glæder mig til natte-frosten er ovre, så de kan komme i jorden. Vente vente......

Ønsker jer en dejlig Skærtorsdag:-)

5 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også til, at nattefrosten er ovre, og vi rigtigt kan komme i haven igen :-) Og det er nemlig rigtig dejligt at se de små spirer vokse op.
    Ha' en skøn skærtorsdag!

    SvarSlet
  2. Jeg håber du har fået galleriet klar til åbningsdag og du får mange besøgende.
    God påske til dig.
    KH Anette

    SvarSlet
  3. Det er virkelig nogle skønne blomster, som du vil plante:)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ana, jeg glæder mig også:-) Kan man mon snart stole på, at nattefrosten er overstået?

      Slet