fredag den 20. april 2012

Lidt ændringer

Min blog kaldte jeg "Livet på Fyrgaarden", fordi jeg bor på en "gård", man i sin tid valgte at kalde Fyrgaarden. I forhaven står 2 kæmpe store Fyrtræer, så mon ikke navnet stammer derfra? Ved ikke hvad det er med gamle gårde og navne - valgte de mon selv et navn til dem eller? Det er også lige meget, men jeg vælger at kalde min blog for Gitte Barlev, fordi det er jo hovedsageligt er mig og det, jeg går og laver, bloggen handler om. Og så kunne jeg jo for den sags skyld bo et hvilket som helst sted. Det er her jeg bor lige nu med mine 3 børn, men ingen ved, hvordan det hele ser ud om et år, eller to........men én ting er sikkert, jeg er, den jeg er, og det vil jeg blive ved med at være - det kan godt være, at der bliver puttet lidt mere "på", den jeg er, men det er jo også det, der er så dejligt ved at leve - at man hele tiden vokser som person og får mere livserfaring:-)))))

2 kommentarer:

  1. Bum;)
    Tillykke med dit "nye" blog navn
    Det passer også rigtig godt til din blog ;)
    Kh Mette

    SvarSlet