onsdag den 4. april 2012

Veninde, vandretur, bibliotek....

En pause i rengøringen blev det dog til...........min nabo, som også er min rigtig gode veninde, og jeg nåede at vandre lang tur, mens solen skinnede så dejligt. Lige fra vi flyttede ind for snart 6½ år siden, har hun været en meget nær veninde - vi kan grine sammen, vi kan græde sammen.........vi følger med i hinandens liv og er der altid for hinanden, hvis vi har brug for at snakke. Hun er nok den, der kender mig aller bedst. Når jeg tænker på, hvad der er sket i mit liv de sidste 6½ år, er det ikke småting - og tænk at hun er en del af det. Det er jeg rigtig taknemmelig for:-)

Cyklede også på biblioteket efter vandreturen.........det er smart, at vi nu i Præstø kan gå på biblioteket, når vi har lyst - selv kode sig ind og så gå rundt i ro og mag og kigge på bøger. Mine børn er hos deres far i påsken, og selvom jeg har en del at gøre, så skal der også være plads til at læse bøger - i mit hyggehjørne i stuen, under vattæpperne og med stearinlysene tændt:-)

2 kommentarer: