onsdag den 2. maj 2012

Citat

På det første af de dejlige kurser, jeg har deltaget i hos Majbritte Ulrikkeholm, lå et lille citat på vores stol, som var det første vi fik på kurset.  Det er nu 3 år siden, og det har fulgt mig siden.

"Hvis du bringer det frem, som er i dig,
vil det du bringer frem frelse dig,
Hvis du ikke bringer det frem, som er i dig,
vil det du ikke bringer frem ødelægge dig."

Jeg holder rigtig meget af det, og jeg har siden, jeg fik citatet i hånden, virkelig prøvet at bringe det frem, som er i mig, og jeg holder meget mere af mig selv og mit liv, når jeg gør det.

Så uanset hvem du er - bring det frem som er i DIG, for det er unikt, og når du tør være den, du nu er og bringe de smukke ting frem, som nu er i dig, så giver livet dig en masse "gaver" retur - ikke materielle gaver, men mødet med dejlige mennesker, dejlige oplevelser, tanker mm. Du vil se livet på en hel anden måde:-)

4 kommentarer:

  1. Lotte (frodighed)2. maj 2012 kl. 02.33

    Kære Gitte, hvor er det smukt og fint. Lige hvad jeg trænger til at høre i al min "gemsomhed". TAK fordi du deler!!!
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære kære søde Lotte - hvor er det dejligt, at du kigger med her. Vi er vist mange der savner DIG. Dejligt at du kan bruge mine ord til noget:-) Det varmer.
      Tanker til dig fra mig:-)

      Slet
  2. Dejlige ord at tage med sig - tak! Jeg holder meget af Majbritte Ulrikkeholm og af hendes bøger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Madame:-) Ja hun er en dejlig sjæl:-) Hun har hjulpet og lært mig meget:-)

      Slet