onsdag den 9. maj 2012

Familieportræt

Jeg er ved at lave skitser for en kunde, der godt vil have lavet et familieportræt med mine "skaldede mennesker" på:-) Det burde jo ikke være så svært at lave et portræt på den måde, når det ikke skal tegnes sådan rigtig portrætagtigt.......meeeeeen helt nemt er det nu ikke, for vi har fundet ud af, at der er mange måder, man sådan kan stille familiemedlemmerne op:-) Smiler.....men mon ikke vi finder frem til den rigtige løsning i dag?????

Her kan du se lidt eksempler på mine skitser......



2 kommentarer:

  1. Hej ja sikke en udfordring, jeg tegner og maler selv. Det er både sjovt men også udfordrende med sådanne anderledes opgaver. Jeg tegnede min første tatovering forleden, ellers ikke den slags jeg gør mig i, men blev nu glad for resultatet :) Jeg syntes dit familie portræt er så skønt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha', Tina:-)
      Vil kigge ind på din side snart:-) Lyder rigtig spændende med din tatoverings-tegning:-)

      Slet