fredag den 8. juni 2012

Betragte

Har været i en "betragt livet" tilstand den sidste uge - en blanding af at være tom for ord, overvældet af at lære mig selv så godt at kende, som bla. mindfulness har hjulpet mig med - nogle dage føles det så overvældende, at tårerne må hav...e lov til at strømme - andre dage er jeg så let, at det føles som om, jeg kan flyve♥ Varm i hjertet over hvordan mine omgivelser tager imod denne "nye" mig med åbne arme og kærlighed.
Alt er som det skal være, er jeg sikker på♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig en dejlig week-end

    SvarSlet
  2. Hvor må det være en fantastisk tilstand.
    Flot arbejde :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder skønt - jeg har hørt og læst så meget godt om mindfulness ♥

    SvarSlet
  4. Jeg har aldrig hørt om det , men hvis det gør dig mest glad er det jo godt.
    Go weekend kh mette

    SvarSlet
  5. Det er godt at vende blikket indad en gang imellem og bare være. Jeg bruger også mindfulness øvelser ind imellem, det er gode øvelser til at slappe af og koble af. Dejligt at dine omgivelser støtter og glædes med dig.
    KH Anette

    SvarSlet
  6. Tak for jeres svar:-) Og ja det er dejligt at koble af og bare være nu og her uden at tænke på i morgen:-)

    SvarSlet