tirsdag den 26. juni 2012

Iagttage




Det begynder at tage form - mit mega-maleri - det som jeg troede skulle forblive et hjerte - men det "skaldede" par skreg fra skitseblokken "VI VIL MALES PÅ DET HJERTE", og ja så var jeg jo nødt til det. For sådan havde jeg det også mest i hjertet - kunne se dem for mig i farver og med glimt i øjet. Nu er det hængt op i stuen og skal lige ses lidt an - iagttages......ved allerede nu, at kjolen skal ændres lidt og måske lidt andre små detaljer.

Nu når vi er ved "de skaldede" mennesker, som jeg maler, så møder jeg jo lidt delte meninger om dem. Nogle mener, at de hører til på et børneværelse, og ja de er jo nok også meget barnlige, men jeg er faktisk også en ret barnlig sjæl indeni, der elsker at lege og fjolle, og så synes jeg, at malerierne får glæde og smil ind i min hverdag, og det gør de heldigvis også hos andre.
Så der vil sikkert komme flere malerier med dem på - og det er jo i grunden også dejligt, at vi alle ikke har samme smag -nogle er til en slags malerier, andre er til nogle helt andre slags malerier.

4 kommentarer:

  1. Hjertelig dejligt billede du er ved at lave , selv om jeg syntes du er færdig så kender jeg godt det der......."jeg skal lige"
    Tak for din søde hilsen på min blog;)
    Kh mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette:-) Og det var så lidt med min hilsen - er glad for at følge dig på bloggen. Knus Gitte

      Slet
  2. Tænker at vi har vores fulde frihed, netop i malerkunsten.
    Kunst handler vel om følelser. De følelser et værk giver os.

    SvarSlet