lørdag den 16. juni 2012

Kærlighed♥♥♥




I dag er mit sind fuld af kærlighed og hjerter♥♥♥. Min kæreste og jeg har været sammen i 1 år i dag, og det har indtil nu været en dejlig rejse - jeg fik fine blomster af ham til morgen, og den fine hjerte-figur har han snittet til mig - fik den for et stykke tid siden, og den står på mit natbord og jeg kigger på den morgen og aften og tænker på, hvor heldig jeg er at have ham i mit liv♥♥♥.
Og se hvilken vidunderlig sten, der bare lå lige foran mig og talte til mig i går, da jeg gik tur ved stranden - jeg kiggede meget på den - smilede - gik videre - men vendte om efter et kort stykke tid, for jeg MÅTTE bare have den med hjem. Tænk at naturen selv kan skabe hjerter som mønster i en sten.....det er da FANTASTISK.
Sidste billede er mit 2-delte maleri, som det ser ud lige nu......der bliver lavet lidt om her og der, spændende proces

1 kommentar:

  1. Tillykke med jeres dag ♥ Hvor er det dejligt, at I har fundet hinanden!
    Og så er det spændende at se processen med dine smukke billeder :-)

    SvarSlet