tirsdag den 12. juni 2012

Liv i huset



I går da mellemste søn havde sine 2 bedste venner med hjemme, kom jeg sådan til at tænke på, hvor dejligt det er som mor at møde alle de forskellige børn - der har været mange med hjemme de sidste mange år, og jeg synes altså, det er SUPER hyggeligt. Man får mange små historier, for de vil jo også gerne lige snakke og fortælle lidt, og hvis man giver sig selv tid til at lytte og imødekomme de forskellige børn, så får man mange små gaver:-) Ofte passer de nu bare sig selv, mens jeg laver andre ting herhjemme - andre gange synes de, det er spændende at være kreative sammen med mig - én af dem blev så glad for at skrive med kalligrafi-penne, at han drønede ned i boghandlen for at købe nogle penne sammen med sin mor.

Ind imellem kan man da godt være lidt uoplagt, når de sådan ringer og spørger, om den og den må gå med hjem, men det bliver de fleste gange en meget positiv og dejlig oplevelse:-)

4 kommentarer:

  1. pragtfuldt at lave kreative ting med ungerne ,,,

    SvarSlet
  2. Smukt at du åbner dit hjem for alle disse børn- værdifuldt for alle :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt at læse :-) Jeg husker det på samme måde, da min søn havde kammerater med hjem.

    SvarSlet