fredag den 15. juni 2012

Mindfulness-instruktør

Så har jeg gennemført forløbet som Mindfulness-practitioner på Mindfulness Akademiet ved Flora Skouby Eriksen, og kan nu begive mig ud i verden og give andre en viden om Mindfulness og om, hvordan man kan komme fuldt ud i kontakt med sig selv og opnå at blive mere nærværende og venlig mod sig selv og sine medmennesker ved hjælp af nogle enkle med dybdegående værktøjer.

Det har været et super godt kursus og jeg har lært en del nye dejlige og kærlige mennesker at kende, som jeg helt sikkert vil mødes med igen og dele livserfaringer med.

Billedet viser mine medkursisters udtalelser om mig som menneske - jeg er dybt rørt og beæret - synes det er en RIGTIG sød og kærlig måde at afslutte et forløb på.

Stor ros til Flora, som er en helt unik sjæl og som altid vil have en plads i mit hjerte. Gennem livet har hver af os nogle engle, som hjælper én på vej i den retning, man nu skal gå, og Flora er BESTEMT én af de engle, jeg har mødt på min vej i mit liv - mit eventyr. For livet er et langt eventyr, som vi kan vælge at favne og forme, hvis vi selv ønsker det:-)

8 kommentarer:

  1. Stort tillykke - også med alle de dejlige udtalelser.

    SvarSlet
  2. Lotte (frodighed)15. juni 2012 kl. 01.35

    Stort tillykke kære Gitte. Jeg kan godt forstå det har været en spændende og livsberigende proces. :-) Det har også være spændende at følge med, her på sidelinien. Vil det sige, at du nu kan starte hjemmefra med små hold og selv instruere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan jeg - ved ikke helt, hvor det ender endnu. Har en masse idéer, men de skal lige tænkes lidt mere igennem.
      Til at starte med er det mest individuelle forløb, jeg ønsker at beskæftige mig med kombineret med min egen livserfaring og viden om, hvordan man kan blive et lykkeligt og rigt menneske:-)

      Slet
  3. Stort tillykke , det lyder rigtig godt for det hele , noget vi alle kunne have godt af , en gang imellem.
    -også skønt med nye kapitler i vores liv.
    pøj pøj med det hele
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Tillykke !
    Jeg er fuld af beundring og respekt for dit livs arbejde:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine ord, Miri:-) Vi fortjener alle at have et godt liv med masser af glæde:-)

      Slet