torsdag den 19. juli 2012

Godt kørende......


Jeg har været så HELDIG at blive ejer af en mountainbike - en fødselsdagsgave. Har lige været ude at køre en lang tur ude på landet og i skoven - nydt at vejret lige var dejligt til en cykeltur - vejene var dog temmelig våde i skoven, så jeg er helt plettet af mudder nu.........men det er nu rart med luft under vingerne og suse derud af på en lækker cykel. Så er man godt kørende.....

Det er noget andet med min gamle FORD....den ligner efterhånden en radiobil, da min mor har lavet et par buler i den, fordi hun havde travlt med at kigge efter alt muligt andet, og på vores ferie i jylland, var der en nordmand, der ikke havde set, jeg kom kørende, og bakkede direkte ind i siden på mig......men den kører stadig godt, og vi andre bliver vel også lidt bulede med alderen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar