torsdag den 19. juli 2012

Kreativt besøg....


I tirsdags havde jeg besøg af kunstner Lise Meijer - vi stødte tilfældigt ind i hinanden via vores blog - fandt ud af, at vi boede ganske tæt på hinanden (der er vist 10 km mellem os), og så måtte vi da lige mødes til en kop kaffe. Der blev snakket kreativt, om livet, det spirituelle......midt i snak, kaffe og solbærtærte fik Lise øje på mit skrivebord i stuen, som mindede hende om hendes mormors skrivebord, og det var så muntert at blive draget med ind i Lise's tanker om mormoderen og generelt hendes opfattelse af livet, og det er bestemt ikke sidste gang vi ses.
Du kan se mere om Lise Meijer på hendes hjemmeside http://www.lisemeijer.dk/ - dejlig og eventyrlig kunst.

3 kommentarer:

  1. Det er altså fantastisk hvad blogverden fører med sig :-)

    SvarSlet
  2. Hej søde Gitte, så først idag denne skønne post, hvor totalt sødt af dig :-). Ja, det var en magisk stund og må der snart komme flere skønne kopper kaffe-slabberas (min mormors udtryk som vist er så gammelt at jeg ikke engang er sikker på hvordan det staves) Knus fra Lise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lise, det var da så lidt - elsker bare at dele, hvad jeg oplever i mit liv, og jeg tror, vi mennesker kommer langt ved at dele vores viden - også selvom det drejer sig om et erhverv som kunst, som vi begge to beskæftiger os med. Der er plads til os alle:-) Og ja, der kommer snart flere kaffe-slabberas er jeg SIKKER på.....tror du har ret i, at det staves sådan:-) Smiler.....Og nu ER der jo lidt mormor-agtigt i min stue. Gnæk....

      Slet