mandag den 23. juli 2012

Loppe-fund




Var lige inde på Madame's side http://huskebloggen.blogspot.dk/ til morgen og kigge og kunne se, at hun har gjort sig nogle gode loppefund i weekenden. Skønt at læse:-)

Udover at jeg selv har stået på stand på loppemarked i lørdags, ja så fik jeg pludselig øje på en stak tøj der lå hos Nabo-boden - det var egentlig lidt sent jeg så det, 1 time før lukketid - men jeg tror ikke, der var så mange der fik øje på det, når det sådan lå gemt væk i en lille bunke. Fik først øje på blonderne på den øverste sorte tunika, og måtte lige over at se. Lige min størrelse. Fandt også en super fed nederdel og en kortærmet sort blondeskjorte. Jeg elsker blonder og romantik - og sætter det ofte sammen med noget mere råt så som cowboybukser med slitage. Da jeg spurgte om prisen, var jeg nødt til at spørge igen - 10 kr pr del - 3 stk for 20,-kr. Så jeg fik altså 3 stykker tøj med hjem, hvoraf 2 af delene var næsten helt nye, for 20,-kr......taknemmelige mig.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dine loppefund - hvor er de skønne :-) Ja, det er utroligt, hvad man kan få for næsten ingen penge på loppemarkeder, og det er en dejlig tanke, at andre får glæde af det, der kasseres.

    SvarSlet