mandag den 23. juli 2012

Loppemarked i Præstø


I lørdags havde jeg en dejlig dag med min far på Præstø's store loppemarked - det er hver sommer den 3. lørdag i juli, at byen og havnen er FYLDT med forskellige loppe-boder, og folk kommer fra nær og fjern for at gøre et godt køb. Vi plejer at dele en stand, og så tager vi med hver især, hvad vi vil sælge. Min far er sådan en rigtig klunser-type, der samler gode ting sammen, han lige får øje på her og dér, og jeg har mest legetøj med (mine børn er på ferie med deres far og kunne desværre ikke være med i år). Vi var SUPER heldige med vejret, og der var rigtig godt gang i vores biks hele tiden.
Ud over at få solgt mange ting, er det rigtig hyggeligt at få snakket med en masse glade mennesker - og så er det så dejligt at tænke på, at andre kan få glæde af de ting, som ens egne børn også en gang havde stor glæde af.

Og efter at have været i gang i 8 timer - sætte stand op, stå der i byens åbningstid, tage stand ned - så er det BAAAAAARE med at komme hjem og lægge benene op og nyde et godt glas rødvin:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar