søndag den 15. juli 2012

Stokroser, morgenkaffe......



Mine første stokroser er sprunget ud - plantede frøene sidste år og har spændt ventet til de skulle komme op af jorden. Jeg har altid elsket stokroser - og nu bor jeg jo i et gammelt bindingsværkshus med stråtag, og der hører sig stokroser til. Åhhhh de er så smukke:-)
Vågnede tidligt i dag, til den smukkeste blå himmel......overvejede at tage morgenkaffen med til et fredeligt og idyllisk sted ved havet og skoven, men blev i haven - første dag hjemme efter ferie - ude godt men hjemme bedst:-)))))

5 kommentarer:

  1. Det er flot, at I kan holde ferie sammen tre generationer! Det må være rigtig dejligt for dine drenge. Jeg tror, alle mennesker har ar på sjælen efter oplevelser i barndommen, der har sat sig dybe spor. Vi bør nok huske på, at dem, der gjorde os ondt, også selv har smertefulde oplevelser med i deres livs bagage. Dejligt at du og din far kan tale åbent om det nu! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt rigtigt, Madame. Og de ar vi har med os, er jo ikke noget, vi sådan bare lige glemmer, men vi kan lære at tilgive og så komme videre i vores liv og egen udvikling. Det er også en stor lettelse at kunne det - tilgive med kærlighed, venlighed og forståelse:-))))

      Slet
  2. Jeg elsker og stokroser og kan godt forstå du har ventet med længsel på de er sprunget ud, de er meget smukke.
    Flot at du har fået talt med din far, og selv er kommet så langt, at du kan forlige dig med de ting, der er sket tidligere i livet. Og dejligt at I kan holde ferie sammen, det gjorde jeg også med minde forældre de første år efter min skilsmisse. Det er dejligt at have nogen at dele både ansvaret, men også glæderne med.
    KH Anette

    SvarSlet
  3. jeg tro alle har en større eller mindre skraldespand på slæb her i livet,somme tider letter låget,så må man prøve at tale det igennem som du jo heldigvis gjorde , dejligt i havde en skøn ferie sammen,.......

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer - har valgt at slette det sidste i indlægget, men tak fordi jeg måtte dele med jer og at I har læst og svaret på det:-)

    SvarSlet