tirsdag den 7. august 2012

Besøg i galleriet, kreativt projekt....



Denne uge byder på hyggelige og kreative projekter - jeg får besøg i galleriet og så skal jeg til Slagelse sammen med 2 andre kunstnere og se på et projekt, som vi MEGET snart skal i gang med - vi skal i samarbejde male en stor væg i en gymnastiksal i en stor institution på en sjov og iøjenfaldende måde - det bliver super spændende og jeg glæder mig til, at jeg må folde mit indre legebarn HELT ud:-) Og så skal der skabes lækker kunst, for jeg har 2 udstillinger liiiiiiiiige om lidt (om 2½ uge)..........

7 kommentarer:

  1. Uh, det bobler og gror og trives :-) !

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør det, Miri:-))))) Dejligt....

      Slet
  2. Svar
    1. Ja det er rigtig spændende, Jonna:-) Herligt at blive udfordret:-)

      Slet
  3. Herlig kreativ kunst og når der så også er gode ord involveret, er jeg solgt! :)

    Dejligt at finde dig. Vi ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du kiggede ind - og tak for søde ord:-) Vi ses helt sikkert igen, her i blogland.....

      Slet
  4. Det lyder rigtig spændende, Gitte - måske viser du billeder?

    SvarSlet