søndag den 19. august 2012

Katte til tørre, fluepapir og papirsflyvere......



Nej hun er ikke hængt til tørre, vores hunkat, men hun elsker at spurte op i tørrestativet og sidde deroppe og holde udkig.............

Vi drog på stranden i weekenden - lørdag på Enø ved Karrebæksminde.........der var vist dømt fluepapir, men det var nu alligevel dejligt at kaste sig i vandet og holde picnic med ungerne. Og inden vi kørte hjem, besøgte vi Pandekagehuset, som både byder på lækre is og pandekager på alle mulige måder. Søndag blev vi også draget mod vandet for at holde heden ud - Præstø har en lille strand, og den var bestemt også fyldt med glade mennesker, der havde fået samme idé.

Jeg har faktisk aldrig lært at lave papirsfly, men det fik jeg så øvet mig i i weekenden sammen med børnene - og de skulle da lige dekoreres lidt, for man kan jo ikke bare lave et kedeligt hvidt papirsfly:-)))))) Tusser, papir og sakse er atter kommet frem på spisebordet, for man kan hurtigt glemme kreativiteten i hverdagen, hvis der skal se alt for BO BEDRE-agtigt ud............

3 kommentarer:

  1. Skønt at I fandt kreativiteten frem og lavede papirflyvere - det er meget sjovere, end at hjemmet ligner Bo Bedre :o) God idé med turen til stranden, og jeg gjorde lige som jer, selv om jeg nøjedes med at nyde synet oppe fra klitterne.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en skøn weekend. Det er bare så befriende, når det endelig bliver sommer og man kan gøre sommerting, selvom stranden hurtigt bliver til et fluepapir! :)

    Og pandekagerne hos Pandekagerhuset er helt guddommelige. Bare pas på de løbske brombær, jeg fik "pyntet" min tunika sidst, jeg var på besøg! ;)

    SvarSlet
  3. Der er så dejligt ved Enø strand, der kører vi også til, men fluepapir er der altid , stranden er jo ikke så stor, til det opland den har,værst er det dog at komme over broen og finde en p plads syntes jeg...,,ha en dejlig dag..

    SvarSlet