onsdag den 8. august 2012

Ord, leg, farver, tusch......GLÆDE....






Hvor er det fantastisk at lege med ord, farver, papir, vand, tusch......forleden dag modtog jeg Bon a' parte kataloget med posten, og det er en del år siden, jeg har bestilt noget dér, men jeg modtager det alligevel.......OG TAK FOR DET.....der var en MASSE dejlige ord, som liiiiiiige er noget, jeg skal bruge til mine LIVSGLÆDE-COLLAGER......alene bare det at sidde med en kande te og klippe ord ud af gamle blade - DET ER BARE HYGGELIGT:-)))))

Og ord kan gøre en stor forskel i hverdagen - jeg er blevet meget bidt af små ord og sætninger, der er med til at minde mig om, hvor meget jeg har at være taknemmelig over. Jeg skal helt klart have flere ord i form af collager og citater i rammer rundt omkring.......det må være det næste hus-projekt:-)

2 kommentarer:

  1. Herligt at se, elsker "følg-den-kreative-proces"- billeder. Det her ser så hyggeligt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt - også for den der skaber, sådan at se, hvordan det forandrer sig dag for dag:-)))))

      Slet