fredag den 10. august 2012

Posca-tusser, tak og god weekend.....

Jeg har købt nye tusser - tegnetusser for dem bruger jeg altid rigtig meget, men også disse posca-tusser, som altså er HELT VILDT gode til at tegne feks. mønstre op med.....glæder mig til at gå lidt amok med dem i weekenden.......

Og så vil jeg takke alle jer, kære læsere, der kigger med på min side - det er så dejligt at dele mine tanker og de ting, jeg er i gang med, med jer:-)

Sidst men ikke mindst ønsker jeg jer en SMÆKKER OG LÆKKER weekend.

9 kommentarer:

  1. også en smækker og lækker week-end til dig, hyg dig med de nye posca tusser, kender dem godt, de er fine.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna:-) Ja de er rigtig gode.....

      Slet
  2. Så kan det da kun blive til skønne tegnestunder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, Miri.....skønt med lidt nyt kreativt:-)

      Slet
  3. Lotte (frodighed)11. august 2012 kl. 06.31

    Jeg holder osse af posca - f.eks. at krusedulle ovenpå et lille maleri - det kan bli'e vældig fint ;O)

    Også rigtig god weekend til dig,,, det er dejligt at følge dig og se din blomstrende kreativitet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lotte, faktisk har jeg aldrig ejet nogle selv - husker en skolekammerat i folkeskolen (jaaaa mange år siden), han havde en hel række af de tusser, som han passede meget på, og jeg var dybt misundelig. Men nu ejer jeg da selv 3, som 38 årig.....hæhæ.
      Har set dem et sted på nettet, men der var de pt udsolgt, så skal have bestilt en hel pakke på et tidspunkt. Mange skønne forskellige farver. De her 3 er fra den lokale boghandel. Dem må man jo også støtte:-)))))

      Slet
  4. Jeg håber, du har haft en skøn weekend - det er spændende at følge dig her og se dine kreative påfund :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame - har haft en skøn weekend helt alene - det har været rigtig godt for mig. Jeg er glad for, at du nyder at følge med herinde. Jeg er bestemt også glad for at følge dit liv:-)

      Slet
  5. Viiiiildt fede tusser!
    Gad godt de var på tilbud en gang imellem ;)
    Krea hygge til dig Gitte knus Mette

    SvarSlet