torsdag den 23. august 2012

Udstillinger.....lidt ændringer


Der er kommet lidt ændringer i min udstillingsplan for resten af år 2012. Fra september til og med december 2012 udstiller jeg følgende steder:

September: Køge Golfklub

November: Kattebjerg Kursus- og Læringscenter

November + December: Lægehuset i Glumsø

Du kan også komme og se malerier her hos mig i Præstø i mit lille galleri og mit private hjem, hvis du bare ringer og laver en aftale først på tlf. 61662313. Du skal være hjertelig velkommen:-)

4 kommentarer:

  1. Det er bare så spændende og dejlig for dig, at du får disse muligheder , for at vise din kunst frem.
    Får og får- du skaber disse muligheder:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Miri - og ja man skaber jo selv:-)))

      Slet
  2. Hold da op du er sej sikke en masse ;)
    Ville ønske jeg ikke var så langt væk så jeg lige kunne smutte forbi og kigge
    Pøj pøj med det alt sammen Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - ja, det kunne være hygsomt at se dig og snakke kreative idéer....men hvem ved, måske en dag? Dejlig weekend til dig og dine

      Slet