tirsdag den 18. september 2012

Det' for børn.......



Jeg arbejder på nogle børnemalerier for tiden - det ene er til en lille pige, der godt kan lide mariehøns - men der er lang vej i processen endnu - de ser jo meget søde ud, som de er dér på maleriet, og lige har fået øje på hinanden, men man ved aldrig med mig, om det bliver lavet om. Skal lige gå og "summe" lidt over det - der skal i hvert fald nogle dejlige blade og blomster og andre finurlige små dyr på........der er masser af skitser at tage fat på til de andre malerier, der skal laves. Indtil videre er bundfarverne lagt:-))))

2 kommentarer:

  1. Det er nogle skønne billeder, du laver! Ja, kaprifolierne er bare så fine i øjeblikket med de røde bær, som du viser herunder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame.....
      Ja forleden blev jeg lige mindet om, at de jo rent faktisk også er rigtig smukke om efteråret. Tror jeg var lidt vemodig over sommerens afslutning, og så pludselig så jeg de røde bær i kaprifolierne og wauuuuu....

      Slet