fredag den 28. september 2012

Et hjerte der hopper af glæde






Kan slet ikke følge med......jeg har fået en smule travlt, sådan har denne uge i hvert fald været - bestillinger på malerier, maleprojekt i Slagelse, forældremøde, dejlige eftermiddage og aftener med mine 3 drenge, som jeg KNUS-ELSKER af hele mit hjerte...........de er så gode til at få mig til at føle mig som en SUPER-mor, og når jeg kigger på billedet af dem (det sort/hvid øverst), som blev taget for 5 år siden, så tænker jeg, hvor tiden blev af......men det vigtigste for mig er AT NYDE HVER EN DAG med dem, at følge mine drømme og gøre det jeg virkelig føler for i mit hjerte. For når jeg gør det, så hopper mit hjerte af glæde..........og sådan har denne uge været. Glad med glad på:-)

Rigtig god weekend derude i blogland og hvor mine indlæg ellers bliver læst. Jeg er ked af, at jeg ikke får skrevet så mange kommentarer hos jer andre kære bloggere lige for tiden, men det betyder ikke, at jeg ikke kigger med hos jer:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar