lørdag den 1. september 2012

Genåbning af blog

Nogle af mine faste læsere nåede måske i løbet af sommeren at se, at jeg havde startet en ny blog - en blog, som handlede mere om det følelsesmæssige, det spirituelle, om hvordan jeg har fundet frem til lykken indeni mig, mindfulness..... - men som jeg valgte at sætte i bero efter 14 dage, fordi jeg ganske enkelt ikke var i balance på det tidspunkt til at vise den side af mig selv.

Den er nu genåbnet igen - du skal være hjertelig velkommen derinde, men jeg anbefaler, at det er af egen lyst og interesse, at du læser indlæggene derinde - den er mere personlig og dyb end denne, min kreative side. Dog har jeg skrevet en del indlæg herinde, som er ret personlige, men det er jo sådan jeg er:-)


3 kommentarer:

  1. Vil bestemt se over på den anden side af dig :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye blog Gitte ;)
    den skal jeg da helt klart ind at se.

    SvarSlet