fredag den 14. september 2012

Gråvejr, morgenhygge, børnemalerier



Det er lidt gråvejr her til morgen - men det gør egentlig ikke noget. Det er hyggeligt med stearinlys til morgenkaffen og dagens gøremål ved skærmen. Jeg skal i gang med 3 børnemalerier, og jeg glæder mig meget. Disse tegninger har ikke noget med malerierne at gøre, for så langt er jeg slet ikke nået. Der skal males bundfarver og tegnes skitser, og så kan det hele så småt gå i gang......

Og weekenden står for døren.....må I nyde den rigtig rigtig meget kære læsere:-)

De bedste hilsner
Gitte

5 kommentarer:

  1. pøj pøj med malerierne,,,,

    (Har du glemt at sende billeder og tekst til mig )smiler..... rigtig god week-end

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jonna....og åhhhhhh nej, nu har jeg glemt det igen. Skal nok få skrevet lidt og sendt billeder:-)

      Slet
  2. Dejlige billeder du viser! Her har vi også gråvejr, og det var velkomment - jeg har nemlig fået ryddet så fint op :-)
    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet