mandag den 29. oktober 2012

Efterårssol, salg af malerier, godt kørende....





Det har været en smuk efterårsweekend. Jeg må nyde de sidste blomster i haven, for nu er det vist tid til at få gravet knoldende op. Synes farverne ser så fine ud i mit emaljefad.

Jeg har haft travlt med at gøre klar til søndag, hvor jeg havde besøg i galleriet af en kunstforening fra en virksomhed i Glostrup. I den anledning blev der gjort rent og rykket lidt rundt - og det var en god fornemmelse og byde indenfor i et varmt og hyggeligt galleri med god lune, stearinlys, kaffe og hjemmebagte cookies:-) De købte nogle malerier med til deres kunstforening, hvor de en gang om året holder auktion, så man kan byde på et maleri, man selv ønsker.

Og så er vi blevet godt kørende - vi måtte tage afsked med vores kære gamle Ford - men synes nu også den fine nye efterårsrøde lille bil passer rigtig godt til os (og mit skilt.....smiler)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar