lørdag den 20. oktober 2012

Fredag aften hygge og skitser

Et stemningsbillede fra min stue fredag aften, hvor jeg hyggede med tegnesagerne, musik og stearinlys. Jeg er så småt gået i gang med skitser til et bestillingsmaleri, hvor Eifeltårnet skal indgå. Spændende hvor jeg ender:-) Her følger Orla-missen meget nøje med i, hvad jeg er i gang med. Smiler:-) Weekenden er godt i gang - jeg har fået hold i ryggen, og må pleje mig selv - heldigt at jeg så kan sidde og tegne lidt:-)
Hvad byder din weekend på????? Fortæl fortæl.......

5 kommentarer:

  1. havearbejde, oprydning i mit atelier, rettelser på min hjemmeside , har nydt det helt vildt flotte vejr, drukket kaffe i haven iført kortærmet bluse...fortsat god week-end til dig og god bedring med ryggen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har været så dejlig varmt i dag:-) Lyder dejligt med de ting, du har lavet, Jonna:-)

      Slet
  2. Det er en dejlig process at finde ind til det man faktisk vil fortælle og tilmed hyggeligt med en kat som selvskab.

    Jeg sidder i mørket på mit kontor med en spindende mis på skødet og er lige hoppet forbi dig for at fortælle at din kommentar på Badut i dag gjorde mig glad. TAK. Det betyder meget for mig at du kan lide det jeg får skruet sammen derinde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marina:-)
      Det er jeg rigtig glad for at høre:-) Synes bare du skulle have det at vide. Jeg nyder i hvert fald din blog meget:-) Knus Gitte

      Slet
  3. Hej Gitte
    Totalt vild med din tegning , så kan man jo lige drømme si ud at rejse ;)
    Har brugt rigtigt meget af min weekend i en bil hjem fra Bornholm , Viiildt fed tur
    Håber du har det godt
    Kh Mette

    SvarSlet