torsdag den 18. oktober 2012

Nye udfordringer

Jeg brænder rigtig meget for at male - være kreativ og lege med farver, pensler, teknikker og finurlige materialer. Når jeg er i den verden, føler jeg mig glad, fri, let.......jeg elsker heeeeele verden, når jeg maler. Føler mig boblende lykkelig indeni.

Jeg holder også meget af at skrive. Lige siden jeg var barn, har jeg skrevet. Sad på mit værelse og skrev små historier. Jeg havde mange pennevenner- og veninder rundt omkring i hele verden, som jeg elskede at skrive breve til. I dag skriver jeg også meget - mit liv fungerer bedst i ord og billeder.

Nogle gange åbner der sig pludselig nogle nye døre, når man følger sit hjerte - sin drøm. En dør man har lyst til at gå lidt ind af - se hvad der sker. Måske finder man ud af, at hov.....det her kunne jeg godt tænke mig at hoppe ud i, for det kunne jo tænkes, at det kunne gavne mit liv og den drøm, jeg følger på en rigtig god måde. Synliggøre mig og det jeg står for, samtidig med at det kan gavne nogle andre mennesker.
Som skribent på kunstsiden Myartspace.dk ser jeg frem til at få nye og spændende udfordringer.

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at følge med i hvad du skriver inde på MAS

    SvarSlet
  2. Hvor er det spændende, Gitte. Jeg kender ikke hjemmesiden og glæder mig til at se, hvad det er :-)
    (Og tillykke med din søn :-) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte:-) Det er en side, hvor du som kunstner kan vise din kunst frem, og du som "alm" menneske kan se forskellig kunst på en nem måde, når flere er samlet under "et tag".
      De har også onlinegalleriet Artbazar.dk

      Slet