torsdag den 18. oktober 2012

Torsdag morgen


Det er så smuk en morgen - sidder i mit elskede soveværelse med min morgenkaffe og mine skrivesager. Det er mit yndlingssted, når jeg skriver. Her kan jeg sidde og kigge ud på træerne og himlen. I dag skinner solen så skønt. Der er en let vind, kan jeg se. Det er ren meditation for mig at kigge på træernes bevægelser - se hvordan bladene ændrer farve, alt efter hvordan vinden tager fat i dem.
Tit åbner jeg vinduet på klem, så jeg kan høre lydene udenfor. Nogle gange kan jeg også mærke den kølige brise snige sig over til sengen, hvor jeg sidder.

Jeg kan mærke, at det bliver en dejlig dag med fordybelse og kreativ udfoldelse. I dag er det kun mig selv, jeg skal tænke på - alt andet må vente. I dag er der ingen beslutninger, jeg skal tage, ikke noget eller nogle jeg skal tage hensyn til eller drage omsorg for. Kun mig selv - en hel Gitte-dag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar