søndag den 4. november 2012

Energi fra solen



Solen skinner så dejligt på denne efterårs-søndag - jeg sidder under rødbøgen i min have og suger solens stråler og energi til mig - den varmer mig - mit ansigt nyder at mærke den friske efterårsvind, og min vejrtrækning tager imod luften og trækker den med sig dybt ind i min sjæl. Jeg hører lydene fra havens træer, der svajer med vindens forskellige hastigheder, for så at blive stille for en lille stund. De visne blade virvler rundt på græsset og leger tag-fat med hinanden. I det fjerne hører jeg en knallert, nogle biler der kører, og en af naboerne er vist i gang med at spule noget rent......lydene generer mig ikke, de er der bare. Jeg vil lige nyde denne dejlige følelse af at sidde her lidt endnu, før jeg vil gå ind og lege med mine pensler og farver......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar