lørdag den 3. november 2012

Eventyrligt hus

I går gjorde jeg en fantastisk opdagelse på min vandretur - et sted jeg ikke havde set før - kun noget af det - men når man begiver sig nysgerrigt afsted uden at vide, hvor man ender, så opdager man nogle gange nogle nye steder - store skatte i naturen - et sted der var meget varieret med hav, sten, skrænter, eng, huse........i dag tog jeg min kære far med derud til mit sted - ville dele det med ham, fordi vi begge to holder så meget af naturen - og han giver mig og mine drenge så meget ved at hjælpe med diverse fodboldkampe - og jeg ved, at han værdsætter disse ture med sin datter i naturen, så det er en dejlig følelse at kunne give tilbage på den måde:-)
I dag vandrede vi længere, end jeg gjorde i går............og jeg MÅTTE bare tage et billede af dette charmerende eventyrlige hus, vi stødte på - et rigtig hyggeligt Gitte-agtigt hus......wauuuuu jeg var solgt. Og det ligger ude på en slags tange, så der er hav på begge sider. FANTASTISK:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar