torsdag den 1. november 2012

Gave til mig selv og en skør kreativ idé

Det lidt grå efterårsvejr har været oplagt til at finde kreativiteten frem - og det har passet godt til mit sind i dag, som er lidt præget af nogle tanker, der går ind og tærer lidt på energien......men sådanne perioder har vi alle, og det skal der være plads til - jeg tænker, at det er det, der er med til at gøre mig stærk - det at skulle gå ind i mig selv for at træffe nogle valg.

Pludselig fik jeg lyst til at give mig selv en gave, og det blev altså i byens lokale boghandel - jeg er som sagt VILD med poscatusser, og nu er beholdningen blevet lidt større:-) Poscatusser er som jeg nævnte i et tidligere sommer-indlæg fantastiske til at lave detaljer på malerier, tegninger mm.
I dag fik jeg denne lidt tossede idé, at lave min helt egen lille glade bærepose:-) Smiler stort......
Man skal ikke glemme at lege ind imellem, selvom man føler sig lidt skør. Det fik i hvert fald smilet frem på mit ansigt.

Garnet fra et lokalt supermarked kunne jeg ikke stå for - elsker pastelfarver, og hæklenålen skal snart frem fra gemmeren igen og bringe hyggelige efterårs/vinter-stunder. Måske et stort dejligt tæppe til at hygge-putte med om aftenen..... må se hvad jeg finder på:-)
God regnfuld torsdag aften:-)

4 kommentarer:

  1. Rigtig god idé at give sig selv en gave! Og som du skriver, så skal man huske at lege ind imellem. Sikke en skøn bærepose :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man skal være god ved sig selv en gang imellem:-)

      Slet
  2. Det er så vigtigt at lege, være skør, tosserier,,, krydret med hygge og hækling :O) (og ikke mindst: Vigtigt at give gaver til sig selv! :-) )
    Dejligt indlæg, kære Gitte og en fin, fin pose! :-)

    God weekend til dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig Lotte:-)
      Og tak - rigtig god weekend til dig også:-)

      Slet