fredag den 2. november 2012

Havet i dag







Og så var det, at jeg måtte derud - ud til havet. Efter et møde med en vidunderlig person denne morgen, drog jeg med en enorm beslutsomhed og styrke til havet - det var lige præcis som det skulle være - havet var oprørsk i dag, og viste mig en side af mig selv, som den lige præcis var i dag efter mødet. Ikke på nogen dårlig og vred måde - men det var en følelse af en enorm styrke og accept af mig som menneske - og det var som om havet tog imod mig med samme styrke og accept, og jeg vandrede lykkeligt derud af - gav mig selv lov til bare at være lige nu og her - ved havet - stødte på små søde sommerhuse, jeg bare måtte tage billede af - jeg eeeeeeelsker sommerhuse - sten, bølger, eng, klint.......satte mig og spiste mad og drak varm te ved nogle store sten og nød bare at sidde der og blive blæst igennem.

2 kommentarer:

  1. Havet.
    Jeg elsker hav.
    Godt du blev mødt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre, at du også elsker havet, Miri:-) Det er nok det mest vidunderlige sted, jeg ved......

      Slet