mandag den 19. november 2012

Solskin og en helt ny uge

Det var koldt til morgen - men solen skinner så smukt i dag, og selvom jeg er ramt af forkølelse og hoste, så kan det da kun blive en god dag:-)

Jeg har brugt morgentimerne på at skrive på en artikel om en kunstner på MyArtSpace.dk, jeg har lavet et interview med - nu skal den lige godkendes og redigeres osv.....det er spændende og berigende at få noget at vide om andre kreative menneskers baggrund og vej frem......glæder mig allerede til at gå i krig med en ny kunstner. Skriver et link til artiklen, når den er færdigarbejdet.

Kalenderen viser en HELT ny uge............en dejlig tanke, at vi har 7 nye dage foran os - glæder mig til de oplevelser, den bringer:-))))))

Dejlig uge til bloglandet :-)

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring - hvor er dine egernbilleder fine herunder! Dejlig uge også til dig :-)

    SvarSlet