torsdag den 22. november 2012

Zendoodle



Det er virkelig hyggeligt at tegne mønstre - zendoodle - og det er utroligt, hvad der kan komme ud af det. Det er også en rigtig god ting at sidde og lave med børnene. Man kommer ligesom ind i en anden verden. Udover meditation bruger jeg faktisk også zendoodle til at koble hovedet helt fra, så tankerne ikke drøner i ring.
Og nu er det jo snart jul, så jeg fik en idé til at kreere nogle mønster-julekugler. Jeg har brugt 2 syltetøjsglas i forskellige størrelser. Tegnet kuglen op, og så går man ellers i krig med at lave mønstre indeni. Det ser ekstra fedt ud, hvis man tegner nogle af felterne helt sorte. Jeg har brugt en tegnetusch fra Creativ Company. Den er også rigtig god til mindre børn :-)
God fornøjelse, hvis du skulle få lyst til at gå i gang med dine egne mønstre.

4 kommentarer:

  1. Det er da en fin opdagelse, du slapper af og får skabt noget fint- på en og samme gang :)

    SvarSlet
  2. Zendoodle, bare ordet giver mig lyst til at gå i gang! ;)
    Og fine streger og mønstre fra din hånd.

    God weekend! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære dig - ja fedt ord ik? Smiler.....Håber du får lavet lidt mønstre:-)

      Slet