fredag den 14. december 2012

Et liv i glæde og balance, inspirationscafé....

Gennem de sidste 4-5 år har jeg ved hjælp af positive bøger, selvudviklingskurser, større indblik i den spirituelle verden samt beskæftiget mig meget med det kreative, som betyder meget for mig.

I foråret 2012 tog jeg en mindfulness-instruktøruddannelse på Mindfulness Akademiet, og lærte her bla. hvor meget meditation kan hjælpe til, at man kommer mere i balance og kontakt med sig selv. Man kan virkelig komme meget langt med sig selv på kort tid, hvis man giver sig selv den gave at lære at meditere.
Herudover byder Mindfulness på mange andre dejlige oplevelser - en slags livsstil, når du først har åbnet dit hjerte for det ♥

Nu hvor jeg kan mærke, hvor dejligt et liv, jeg selv har fået, trods meget modstand i livet, betyder det meget for mig, at jeg kan hjælpe andre til at indse, at det KAN lade sig gøre.

Derfor starter jeg fra januar 2013 Gratis Inspirationscafé op hos mig i Præstø, hvor emnerne relaterer sig til "Et liv i glæde & balance". Første gang er det netop Mindfulness, der er på programmet.
Idéen har jeg fået fra psykoterapeut Annette Hartvig, som jeg er så taknemmelig for at have mødt på min rejse ♥
 
Du kan fortsat kontakte mig for et personligt forløb på gittebarlev@gmail.com 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar