mandag den 18. februar 2013

Vægmalerier





Jeg har haft en helt fantastisk weekend med hjemlig hygge, børn i natbukser, besøg i galleriet og med kreativ udfoldelse af voksne og børn - vi har lavet vægmalerier - ældstesønnen er Brøndby-fan og har fået et fint Brøndby-logo og Brøndby med lidt grafitti-bogstaver. Her er det min dejlige kreative kæreste, der skal have det meste af æren - jeg fik kun tegnet bogstaverne op, resten har han hygget sig med:-)
Mellemste-sønnen og jeg tegnede gevær og økse op på en af hans vægge,som han selv har deltaget rigtig meget i. Han blev helt bidt af det, og man kan virkelig mærke, at børn vokser med opgaven - at de føler sig stolte over at være med - vi er allerede nået lidt længere i processen, men det skal I nok få at se snart :-)

2 kommentarer:

  1. fedt når ungerne også får gang i lidt krea :)
    Det ser sejt ud også selvom jeg er AGF fan , så kan jeg da godt se det er blevet fedt , og sikke så fin og sirligt din søn maler ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - ja jeg elsker når børnene er med i det kreative :-) Og ja der er vist delte meninger om hvilke fodboldklubber, der er gode - jeg er sådan set ligeglad, bare jeg får lov til at være kreativ :-) griner

      Slet