torsdag den 28. februar 2013

Vision




For 4 år siden så mit liv temmelig rodet ud - i hvert fald indeni mig. Jeg følte nærmest ikke, at det kunne blive værre. Jeg læste et sted, at man kunne lave en visionstavle (visionsboard bliver det også kaldt og der er nok andre or...d for dem), hvor man i ord og billeder gjorde det klart for én selv og Universet, hvad man ønskede sig af livet på forskellige områder.
Den første jeg lavede var ikke særlig stor og detaljeret, men jeg lagde min sjæl og kreativitet i den, og emnerne var at følge min drøm om at male og være kreativ, tage kurser indenfor personlig udvikling, gå på opdagelse i den spirituelle verden, lære at meditere og følge min intuition.
Jeg har lavet visionstavler siden, og de er blevet større og jeg går mere i detaljer. Dels har mit liv ændret sig, og der er kommet nye mål til, men det fungerer rigtig godt for mig at lave visionstavler. Det hjælper mig til at holde fokus og holde fast i mine mål og drømme.
I dag er jeg enormt glad for, hvor langt jeg er nået med mine drømme - vejen har været lidt ujævn og snoet, men jeg har holdt fast alligevel og nye spændende "side-veje" er kommet til, og er blevet en del af mig og min vision fremover ♥

Viser her billeder fra min aller-første visionstavle. Et detalje- billede. Visionstavler er i mine øjne ret private, så jeg lægger dem ikke på som et helt billede.
Jeg bruger visionstavler som værktøj, når jeg guider andre mennesker i at opnå mere glæde og balance i deres liv - og følge deres drømme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar