fredag den 15. marts 2013

Male-kurser


I April og Maj holder jeg male-kurser torsdage fra 9.30-14.30.
Jeg vil vise dig forskellige male-teknikker, som jeg selv bruger, når jeg skaber mine billeder.
Vi vil bruge forskellige materialer og arbejder på 2-3 malerier i forsk. størrelse.
Prisen er 750,-kroner inkl. materialer.

Du kan vælge mellem følgende torsdage:
April: 4, 11, 18 og 25. april
Maj: 2, 16, 23 og 30. maj

Tag en dag fri fra den normale hverdag, og kom op slip dig selv fri og leg med glade farver og dejlige materialer :-)
Meld dig til på gittebarlev@gmail.com - her får du også mere information om selve kurset.

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅHHH ville ønske jeg ikke altid har så pokkers travlt , men jeg må jo ikke klage over at jeg har noget at lave , men det kunne nu være noget så hyggeligt .
    Ønsker dig en skøn dag ;)
    Kh Mette

    SvarSlet