tirsdag den 21. maj 2013

Artmoney



Er nu blevet godkendt som Artmoney-kunstner. Det er det, jeg skal bruge mine små kunstværker til.

Og hvad er Artmoney? Har lidt svært ved at forklare det, så jeg har lånt en kunstner-bekendts forklaring - kunstner Stine Bennedsen skriver sådan på hendes hjemmeside:

Artmoney er en verdensomspændene kunstnerisk valuta der måler 18x12 cm, og som altid har en pris på 200 kr (27 eur). Med en Artmoney i hånden har du mange muligheder. Brug den som et lille kunstværk, evt. i en ramme, og lad den pryde din væg, eller som en julegave, en lille hilsen til en sød ven eller noget helt andet. Tag den med på indkøb og brug din artmoney i udvalgte forretninger og hos kunstnere i danmark og resten af verden.

Se meget mere under www.artmoney.org
Stine er også den, der har åbnet mine øjne for Artmoney.
Dejligt vi kan hjælpe hinanden.

5 kommentarer:

  1. Lotte, frodighed21. maj 2013 kl. 01.58

    Ih, tillykke Gitte. Artmoney er en vildt god opfindelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte - ja det er et godt koncept :-)

      Slet
  2. Tillykke og det er et fint lille kunstværk du har lavet :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke - det var spændende at læse og helt nyt for mig :-)

    SvarSlet