torsdag den 16. maj 2013

Fokuser & prioriter


For snart 3 år siden deltog jeg på et kursus/workshop hos Dorthe Walbum, som har siden LEV AF DIN KUNST, HVIS DU VIL, og som også selv er kunstner.
Jeg var ikke nået så langt på det tidspunkt, men jeg vidste, at jeg havde en drøm, som jeg ville følge - hvordan jeg skulle bære mig ad, vidste jeg ikke helt, men jeg kunne mærke, at Dorthe kunne lære mig noget på en eller anden måde. En af de ting, som Dorthe fokuserede meget på var AT BRYDE JANTELOVEN, og det i sig selv er meget grænseoverskridende for os, der er vokset op med den i baghovedet. Nu skal du jo ikke tro, at du er noget.
Og jeg må indrømme, at den tit er kommet frem i mig siden - som et monster der lige skulle forskrække mig lidt, når jeg var i gang med at skabe, og når jeg skulle bringe det, jeg havde skabt ud i offentligheden - men det er altså et must, hvis man vil leve sine drømme ud. Tro på dig selv, for du er noget ganske særligt. Og der er plads til os alle.

Jeg er super taknemmelig for mit møde med Dorthe - et af Dorthe's råd var "Fokuser og prioriter det der er godt for dig". Og den sætning er med mig hver dag.


2 kommentarer:

  1. Fin sætning <3 Jeg kender godt Dorte og hun er en stærk kvinde :-) Så følg du bare Dortes råd <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Gitte - tak for din kommentar - ja Dorthe er stærk og har mod, og ja jeg klør på med det, jeg vil :-)))))) God dag til dig :-)

      Slet