lørdag den 29. juni 2013

Find modet - gå din egen vej.....



At følge sit hjerte, sine drømme.......gå den vej, der føles sand er rigtig dejlig, men vejen kan også godt føles lang og ensom, for der sker ofte det, at når du bliver autentisk - siger åbent det du føler... i dit hjerte, følger dine drømme, udstråler tilfredshed og kærlighed, men også åbent viser din sårbarhed, så kan det godt skræmme nogle mennesker væk - nogle du før havde en form for kontakt til - det kan både være i kærlighedsforhold, venneforhold, familiemæssigt......

Men vær tro mod dig selv......gå videre på DIN vej, ret ryggen og find modet indeni - giv dig selv omsorg og kærlighed - vær med dig selv. Når du bliver din egen aller bedste ven, vil du aldrig føle dig ensom. Og når du udlever dit sande jeg, vil du møde nye mennesker på din vej, som du har meget tilfælles med. Når du er sammen med dem, vil du føle dig hjemme.

Bliv blot ved med at gå.......

2 kommentarer:

  1. Gode ord, kære Gitte og nogen vi trænger til at blive mindet om engang i mellem. Jeg havde netop behov for at høre dem igen og finde modet i hjertet og det hjalp dine ord mig med! :)

    Så tak og fortsat god rejse. Glæder mig til at se dig igen på et tidspunkt. Knus.

    SvarSlet
  2. Det er jeg rigtig glad for at høre, kære Lene - ja der skal hele tiden arbejdes med modet :-)
    Glæder mig også til at se dig igen - stort knus Gitte

    SvarSlet