lørdag den 3. august 2013

Gallei & Loppemarked


Ofte kan vi lære rigtig meget af vores børn, hvis vi giver os tid til sådan rigtig at lytte efter deres ord - på Samsø blev vi meget begejstret af at så mange havde små hyggelige loppemarkeder, og min mellemste søn spurgte mig, hvorfor vi ikke også lavede loppemarked, fordi vi har så mange fine ting liggende - og om sommeren kunne vi sælge lidt grøntsager og bær fra køkkenhaven. Jeg blev rigtig inspireret af hans ord, og mandag brugte vi 8 timer på at udvide galleriet med et indendørs loppemarked. Vi har holdt åbent det meste af ugen, og også haft lidt ting ude ved vejen - drengene har selv fået lov til at have kontakt med de kunder, der har besøgt loppemarkedet, og jeg har taget mig af gæster i galleriet. Super hyggelig uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar