onsdag den 25. september 2013

En kreativ bog om det, du elsker





 
 
 
 
 
En anden ting man kan gøre for at minde sig selv om, hvad det er man elsker at foretage sig, og finde ud af, hvor meget der egentlig er, der gør dig glad er at lave en lille fin notesbog om det - hyg dig evt med at finde nogle fine papirer og udklip frem og lim på din bog, lav et lille bogmærke, og skriv "Det, Jeg Elsker" udenpå, og så kan du ellers gå i gang med at skrive ALT det, du elsker inde i bogen.

Jeg elsker feks at lave smukke bøger, som jeg kan skrive i - jeg skriver rigtig meget hver dag, både positiv dagbog, taknemmelighedslister, inspirationsbøger mm, og så er det en særlig glæde for mig at tage de fine bøger frem, som udstråler noget helt specielt :-)
Jeg har brugt papir fra en gammel bog, hvor jeg har revet små stykker ud og sat på med lim på en notesbog - herefter har jeg sat blomsterudklip på og som bogmærke, har jeg brugt et fint stykke blondebånd.

Måske kan det også inspirere dig? Jeg lover dig, at det giver en helt speciel følelse, når du er i gang med at skrive om ALT det, du elsker, og faktisk kan det hjælpe dig til at gøre mere af det, du elsker :-)
God fornøjelse:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar