mandag den 9. september 2013

Smykker






Jeg holder af at lave smykker ind i mellem - det er dejligt at sidde og hygge med en anden kreativ beskæftigelse end at male - jeg har dem i mit lille galleri, og så laver jeg lidt for veninder ol. De lysegrønne dråber har jeg lige lavet, og er til en kær person :-) Jeg laver også lidt anderledes vedhæng af sølvtråd eller guldtråd, som jeg vikler rundt og sætter lidt perler i. Synes det ser lidt råt ud, når man sætter et læderbånd i som halskæde. Armbåndet som er vist her har jeg lavet af ruskindssnøre og tyndt lædersnor og har sat 2 små fine vedhæng i. Det er lavet til mig selv, og da jeg ikke er så gode venner med smykke-låse, har jeg valgt at binde en knude i stedet for, så jeg bare kan skubbe armbåndet ned om hånden, når jeg vil have det på.
Hvis du vil se alle de smykker, som jeg har til salg, kan du komme forbi mit galleri i Præstø - eller du kan få billeder sendt af det hele på mail - du kan skrive til mig på gittebarlev@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar