mandag den 28. oktober 2013

Jeg eeeeelsker kreative børn :-)))))))








Jeg er så glad for at se, at alle de timer, jeg har brugt på at være kreativ med mine børn lige fra de var helt små, har båret frugt. Nu går de på egen hånd i gang med nogle kreative sysler - nogle gange gør vi det sammen. Har jeg selv en periode, hvor jeg er lidt kreativt blokeret, så kommer de lige og viser noget, de har kreeret på egen hånd, og "skubber" lidt til mig, så jeg ikke går helt i stå. Det er altså en stor og dejlig gave :-) Min søn på 11 år er blevet meget glad for graffiti og det ses også tydeligt på hans værelse, og lillebror følger godt efter, men med sin helt egen stil. I vores hjem har man lov til at være kreativ, og de får også lov til at dekorere deres værelser - sætte tegninger op, være med i vægmalerier osv. Ældste på 13 år ønsker sig et longboard (tror jeg, de hedder), men har nu kreeret sit helt eget board, mens han venter på, at ønsket manifisterer sig. Måske ender det med bare at blive ved det hjemmelavede........??????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar